så argggggggggggggg

  • <-- HAHAHAHA HAHAHAHAHA HUR FAN RÅKADE JAG GÖRA EN SÅN?!!?!?

    men iaf.. jag är arg..!!! har en jäävla uppsats tills imorgon som läxa, och jag har inte börjat.. och jag har glömt av det var man skulle skriva om, och mitt internet dampar sönder.. och dom har inte skrivit ut läxan på fronter där alla läxor osv SKA stå!!!!!11 sen så hade mamma det på sin mail, men hon hade råkat radera det.. BRA DÄR MAMMA!!!! :@

    så tänkte kolla om jag kanske, kaaaaaaaaanskee hade det på min mail, men näähä, internet laggar sönder så jag kommer inte ens in på den jävla sidjäveln.
hejdå!
/ arg carran!!!!!!1111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: zizzi

jobba, jobbba, jobba

2011-12-11 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0