Carran heter jag.. Jag heter Carran!

Hej jag har tråkigt så gör en sånhär grejjsimojs.. hejhej.

här är jag... The one and only Carran............ tuff eller? JA. nja.. näe.. okejdå!

Namn: Caroline Carran Börjesson
Piercingar: öööören :P
Tatueringar: ingen, men ska nog tatuera in en gris på ena skinkan ;) hur sexigt!?
Längd: för lång :( 173 kanske?
Skostorlek: 38
Hårfärg: mörkbryyyn broor
Fräknar: JA JAA E GINGER!! :P ne, inte en enda som tur eee
Kär? JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Önskar du att du bodde någon annanstans? njaäeäeääeäe, jooo njaaa. ibland...
Vilket schampo använder du? olika förfään
Vad är du rädd för? läskiga saker :P
Gillar du berg- och dalbanor? Jaaaaaaaaa<3<3<3<3<3<3<3<3

Senaste…
Filmen du hyrde? vettefan XD
Filmen du köpte? vettekatten
Låten du hörde: I wont let you go
Låten du laddade ner? Aaa de tror du jag kommer ihåg eller? idiotfan
Personen du ringde? mammut :P
Personen som ringde dig? Mammuuut :P
TV-program du såg? Family Guy <3333333 TRUE LOVE

Favorit…
Låt: massa jävla olika dööhh
Sport: Feuutbeeuull (fotboll på skånska)
Kläder: Sköna kläder :p livschillarN
Film: kenny begins <333333
Bil: cykel for lifie <3333333333333
Serie: family guy ttiep?

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? njaaa tror inte de faktistk? vart ledsen men inte så ja gråtit tror jag..
Gråtit över en flicka? hmmmmmm..... jaaaa de tror ja nog? VET INTE XD asså jag är verkligen inte en sån gråtbryyyd.. (mina tårar tog nog slut när jag var 3-8 år gammal och grät konstant varje dag i 5 år)
Ljugit för någon? jaman
Varit i slagsmål? ja, varje dag :)<333
Blivit arresterad? nej XD :P
Träffat någon från internet IRL? fattar inte? asså.. vafan?  träffar ju massa av mina facebook vänner irl liksom?

Senaste…
Boken du läste? HAHAHAHA DAGENS FRÅGA .... läser aldrig
Personen du fick e-mail av? Palla e-mail, finns nåt som kallas Facebook.. f-a-c-e-b-o-o-k!
Personen du fick brev av? din mamma :P
Personen du fick sms av? ääälskiiiiiiiiii <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans? venne? häromdan kanske? XD
Saken du köpte? chips <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0