DAGENS FIFAN

Dagens vill ha: SOMMAAAAAAAAAAAAAR FÖRFANKEN 

Dagens klädsel: förut - jenas och en tunika ttieewp ;)
nu: mjukis och tjocketröjarN

Dagens Smycken: tuttpiercing (aaaaaaaaaaa'

Dagens smink: mascaris... foundationis... puderis..
Dagens frisyr: Just nu, bulle
Dagens låt: Om jag var en turk


Dagens planer: plugga lite till, sen söööva. 
Dagens saknad: älsklingen 
Dagens dummaste: JENNAN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH HON E FAN DUM I HUVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
Dagens misslyckande: Jennan tappa pepparkakan i julmusten HAHAHAHA 
Dagens drog: malljan 
Dagens köp: godis, tuggummi, hårfärg, body lotion, nagellack, hårinpackning, headset.... VAFAN JAG VA JU FÖR HELVETE PÅ ULLARED VAFAN TROR NI??? ORKAR JAG RABBLA UPP ALL JÄVLA SKIT JAG KÖPTE ELLER?? NÄ PRECIS KÄFT DÅ
Dagens godis: Pringles, pepparkakor.. OMG INGET GODIS!!!!! 
Dagens humör: GLAD OCH GAAAAAAAS!!!!! och saknar min bebbbooooooobooiiiii 

 


Kommentarer
Postat av: Han som käkar jävligt mycket

wannabe

2011-11-21 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0