har så jävla kul så gör en sånhär tråkig grej.

50 FRÅGOR OM MIG SJÄLV.

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
-  några stycken har la fått mig att skratta tooodaaay
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- sov som faaaaan! vem är vaken kl 8 en söndagsmorgon?!!?!
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- åt ! <33333
4. Vad hände dig 1993?
-  jag tror jag var ett träd :P (var inte född då)
5. Udda förmåga/egenskap?
- har världens bästa humor!
6. Tre ord varför du sist spydde?
-
he he he 
7. Vilken färg är din hårborste?
- IT´S BLUE DA BA DE DA BA DEEEI
8. Vad köpte du sist?
- godis HEHEHEHE (a)
9. Vad fick du senast i present?
- högtalare 
10. Vilken färg är din dörr?
- brun like treeeeeeeee
11. Var förvarar du dina pengar?
- lika här och där
12. Hur var vädret igår?
- kallllt :( FUCK HÖST
13. Vart kramades du sist?
- haha vadå vart?
hemma hos älsklingen tror jag
14. Vad ser du fram emot?
- julafton! sluta 9an! fylla år!
15. Vad är 15?
- För mig just num min ålder hihih
16. Vilken skostorlek har du?
- 38
17. Vill du klippa dig?
- nej gjorde de för inte så längesen så de är chill! behöver dock färga det för har tyå två cm utväxt hihi
18. Är du över 25?
- JA XD XD XD ne
19. Pratar du mycket?
-
för mycket.....
20. Kollar du på O.C.?
- nej
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- JAAAA! carolineX så jävla tyfft namn!
22. Känner du någon som heter Steve?
- JA MIN GRANNE :D 
23. Hittar du på egna ord?
- hela tiden
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
-
näääe tror inte de
26. Vad har du för mobil?
- iPhone 4 <33333333333
27. Vem ringde dig sist?
-
älsklingen
28. Biter du på naglarna?
- Neeeeeeeej men har gjort, uew på mig själv
29. Har du lockigt hår?
-
aaaaaaaaa asfint :P 
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
-
VET INTE FAKTISKT 
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
-
min lärare som hatar mig som jag hatar .. hehe 
32. Hur många gånger har du svurit idag?
-
exakt 62 gånger. brukar ju räka o så :P
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
-
"ha?", "vad sa du?" (lyssnar aldrig på när folk snackar)
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
- nej omg är den bra????
35. Ska du jobba imorgon?
-
SKOLAN FML FML FML CUT CUT !!!!!!!!!!!!!!!
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
-
älsklingen <3
37. Vad borde du göra nu?
- banta
38. Har du något smeknamn?
-
Carran, carro... osv
39. Sover du mycket?
-
nja.. näe..
40. Vilken är den bästa film du sett inom
loppet av 2 veckor?
-
KENNY STARFIGHTER. <3333333333333333333333333333333333 kääärlek på hög nivå!
41. Vad ska du göra på lördag?
-
inte planerat nåt än
42. När var du ute sist?
-
ute hurdå? utomhus va la för en och en halv timme sen kanske hihihihihihihihi
43. Har du gråtit idag?
- neeeeeeeee

44. Är du en glad person?
-
NEJ!! fast jo ;pPpppP
45. Har du roligt nu?
- ja, man brukar ha kul när man är foreveralone och gör sånnahär meningslösa grejor.
46. Vad äter du helst?
- MAT!!!!!!!!!!!!! <3
47. Vem var du med sist?
- aleeeeeexandeeeeeer
48. Vad heter din mamma?
- evabooi
49. Vad är hela ditt namn?
- caroline sofie börjesson
50. Tycker du om någon just nu?
- nej, låtsas ba :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P fast ne. i´m in lööööööööööve

/ CARRAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0