I call it timefördriv (tidsfördriv)

hatar när man väntar på att tiden ska gå... fuck life.. näee, här kommer 100 ja/nej frågor, HAHAHA ATT JAG ORKAR HAHAHA XD XD XD <33333333

jaja, ingen behöver läsa om man inte vill, I don´t tvingar you.. but I har tråkigt och väntar så får la hitta på något att göra sålänge...

JAPPJAPP, CARRAN SVARAR YAAAAAAAAO

1. är du kär? - alla dagar i veckan dygnet runt.. alltså ja

2. har du snusat? - OMG JA DE E SÅ GÖTT, BRUKAR ÄTA DE OCKSÅ! fast ne.

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - japp för jag röker och ibland hittar jag inget annat att fimpa på så får ta närmaste person... nee men det har jag inte för jag röker inte, DOKTIG FLIKKA

4. har du legat i sängen brevid en kille? - ne, aldrig :P fast så har jag det ändå ;PPppPpp

5. har du blivit dumpad? - nej :D

6. har du blivit slagen allvarligt? - japp, slagsmål varje dag, gangster som jag eeeee yao

7. tar du droger? - love is my drug

9. har du pussat en tjej? - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

10. hatar du någon? - hatar är ett starkt ord mannuush!

11. älskar du någon? - jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

12. har några av dina vänner svikit dig? - njaäeäeäaäeaäeaäeäaeäaäeaäeäaäeäaeäeaeäaäeaäe tror inte de ? inte svikit-svikit precis? men njaaaaa.

13. har du djur? - JAAA EN KISSEMISSEMÖÖÖÖÖÖÖ <33333333

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - NEJ ? :P asså omg vafan är detta för frågor? XD

15. hatar du dig själv? - JA!!!!!!!!!!! :@ :@ :@ :@ BRB GO FUCK MYSELF

16. gillar du orange? - apelsin ja :P

18. har du nån sjukdom? - misstänker starkt att jag har nån sjukdom, typ en gnutta ADHD.

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - venne, skäms inte när jag skämmer ut mig, skrattar ba

20. har du en gris? - I WISH I HAD :( seriööst, kolla på denna bebbon

21. har du en plattång? - nej, jag plattar mitt hår med ett strykjärn :P

22. har du en bror? - nej :(:(:(:(:(:(:(

23. har du sjukt bra humor? - OM JAG HAR!! SERIÖST JAG SKULLE KUNNA SKRIVA EN HEL JÄVLA FUCKING NOVELL OM HUR JÄÄVLA BRA HUMOR JAG HAR!! MEN JAG KAN INTE GÖRA DET NU, DET KOMMER TROLIGTVIS UT EN BOK 2012 SKRIVEN AV MIG MED NAMN "How to get Carran-humor" :D KÖP DEN :D

24. är du brunett? - JA XD XD XD<33333333

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - ne vill inte bli ett russin :(:(:(:(:(

26. tycker du om hästar? - HEZTAR***** DET STAVAS HEZT!!!!! NÄR FAAAN SKA ALLA LÄRA SIG DET!?!?!?

27. har du en hund? - nej, i want

28. har du skilda föräldrar? - neeeeeeeeeej <3

29. har du gått på simskola? - ja :P va bäst av alla :P

30. har du sagt bög till en kille? - ja XD <3333333

31. har du sagt fitta till en tjej? - VAFAN FITTA HAR MAN LA MELLAN BENEN??? MAN KAN LA FÖR FAN INTE VA EN FITTA?? HUR FAN SER MAN UT DÅ? :S

32. har du fuskat? - Nej, aldrig :P :P :P :P XD <33333333 (mamma kan se detta)

33. har du en teve på ditt rum? - nej FML

34. har du lunar? - JA, ADDA MIG : carranbooi

35. har du MSN? - ja, adda mig: [email protected] (ja, det ska va hoRmail)

36. har du en syster? - ja, en fet en

37. har du bruna ögon? - nej :( ska stirra in i solen i sommar så som blir bruna :P

38. gillar du att fota? - jadåååååå

39. har du sett dig själv brinna? - aa så jävla het som jag är

40. hjälper du dina vänner? - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Nej. Eller kanske... om dom erbjuder godis.

41. gillar du tacos? - GILLAR ALL MAAAAAAT <3333 OCH TACOS ÄR MUUUUMS! <3

42. tycker du att du är söt? - ja, kolla bilden nedanför ba!!! VEM TYCKER INTE JAG ÄR SÖT???

43. har du dansat? - jajjamen! (sjukt bra danzlåt!)

44. har du spelat fotboll? - SPELAR DET FAKTISKT !!! :@

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ajjamen, speciellt om den andra personen är blind :P

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej, är för fet

47. har du ätit sniglar? - ja, de e smaskens <333333333

48. äger du en locktång? - nej jag virar håret runt en fiskpinne och kör in den i micron på 750 watt i 2 minuter.

49. gillar du att tugga tuggummi? - yaoo bruuuush

50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - a när jag inte glömmer :P

51. gillar du kläder? - nej. om dom inte är gjorda av plastpåsar :P

en fin bild på Malljan när hon har på sig en påse!! SÅ SNYGGT! <333

52. hatar du falska vänner? - nej, love them? <3 FALSKA VÄNNER FOR PRESIDENT!!!!

53. gillar du räkna matte? - ja <33333333333

54. älskar du någon nu? - MEN JAG HAR REDAN SVARAT JA !!!! EFTERBLIVEN ELLER? DU ÄR JU FAN HELT JÄVLA DUM I HUVET DU SOM SKRIVIT DESSA JÄÄÄVLA FRÅGOR! GÅ OCH DÖ ELLER SKAFFA ETT LIV!!!!!!!!!!!!!!!

55: har du gråtit inför en vän? - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de tror ja allt !

56. kan du sjunga? - JAAAAAAAHADU!!!!!!1

59. är du stor? - HAHAHA DAGENS!! som alla redan vet är jag tväääärfeeeeeet! (ska bli världens största kvinna, bara 25 kg kvar nu :D)

60. vad är ditt hela namn? - carran carranovic börjarN

62. är du kortare än 1.60? - nej jag är cp-lång.. det brukar fastna fåglar i öronen på mig så jag inte hör nåt -.- så jobbigt!

63. älskar du sommaren? - JAAAAAAAAAA <33333333333333

64. älskar du vintern? - Neeeeeeej, eller de e myz.

65. har du mer än 6 par skor? - vafan vem pallar räkna, men tror jag har de :P

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ja, fint också XD

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - JAAAAAAA :p<33<33<33<33

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - aaaa, har på mig ett par lila nu.

69. gillar du att städa? - ja, ring, jag städar gratis! 0762-626962

70. gillar du att sova länge? - jaaaa men ska upp halv 9 imon... FMLFMLFMLFMLFMFLMFMLFMLFLMFLMFLMFLMMLFLMFMLF!!!!!!!!

71. har du vart med om en olycka? - ja :p

72. är du förvirrad? - HEHE JA MIN HJÄRNA ÄR FELKOPPLAD

73. har du mer än 6 par byxor? - VAFAN VEM BRYR SIG? MEN JA FÖRFANKEN HÅLL KÄFTEN Å DÖ

74. har du förlorat en vän? - ja, eller nej. har dumpat dom så dom förlorat mig ;PPpppPp

75. gillar du att shoppa? - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafan

76. har du varit i paris? - vad blir det om man vänder på paris? :P sirap :P... vad blir det om man vänäder på sirap? :P kletigt :P

77. gillar du spindlar? - ja dom e soeta... NOT XD !!!!

78. klarar du dej själv? - nej jag e cp

79. har du lagat mat? - KIIINGEN MED K

80. är du klantig? - jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xd xd xd<2222222

81. har du foppatoffler? - jaaaaaaaaa förfaaaan asså åhhh va tråkiiigt med dessa frågooor pallar inte mer nu

82. har du mer än 20 låtar på din data ? - MEN JA FÖR FAN HÅLL KÄFTEN

83. sminkar du dej innan skolan? - NEJ DET GÖR JAG INTE HÅLL KÄFTEN

84. har du träffat en kändis? - JAG ÄR EN KÄNDIS! NU HÅLLER DU FAN KÄFTEN PALLAR INTE MED FLER FRÅGFANSKAP

85. har du mer än 7 par nagelack? - JA, HÅLL KKKKÄFT

86. har du busringt? - JAAAA FÖRFAAAAAN

87. har du skällt på din bror? - JAG HAR INGEN FUCKING JÄVLA BROR SÅ HÅLL BA KÄFTEN

88. har du en vän som skiter i dig? - VET INTE, BRYR MIG INTE, GÅ OCH DÖ JAG PALLAR INTE MER FRÅGOOOOOOR

89. har du velat göra saker men vågar inte? - jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa käft med dig nu

90. sover du med nått gosedjur? - ja, min älskling :P :P

91. har du åkt nånstans utan att du får? - ja :P XD BUUSIG !!!

92. vill du bara bort ibland? - aaaaaaaa

93. har du tältat? - JAAAAAA K BRY??

94. har du brännt dig? - ja och nu kan dessa jävla frågor ta slut! är fan arg på riktigt nu HAHAHha

95. har du lekt med levande ljus ? - ja de e kul

96. har du lekt anden i glaset? - nej käft nu

97. skäms du ibland? - nej aldrig... snälla jävla frågor ta slut

98. Vad stog i ditt senaste sms? - orkar inte hämta telefonen som är 1,5 meter bort, fettet är ivägen :P men antar att det stog typ "du är ful och fet" eller nåt i den stilen XD

99. gillar du hip hop/rap musik? - jaaaaaa

100. är du på sista frågan nu? - är jag säkert inte bara för att livet ska fucka mig ännu mer

OMG JAAA JAG VA PÅ SISTA OH FYFAN VA NICE HERREGUUUD VA TRÅKIGT DET VAR! SERIÖST, OM NI HAR TRÅKIGT, GÖR INTE DETTA!! DET VAR FAN DET TRÅKIGASTE JAG NÅNSIN GJORT!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0