Malljan här efter ett uppehåll med bloggandet!


Malljan anropar carran, kom.
TJEENAA BEBBAR ! have u saknat moi ?
Kan ju explain why ja inte har bloggat.
Igår: Det var en helt vanlig lördag och jag skulle tillbringa hela min dag men min Daniel och det gjorde jag också.
vi kollade på film & hade det gött gött i göttans faktist.. lite små kul faktist! he he ;) så ja så såg min lördag ut ?
Fick gå å lägga oss tidigt för vi skulle på KALAAAAAAS! ohyeah
Söndag: Mhmmm u heard me! kalas som sagt ! vaknade kl 10.30 gick över till mig (jag & daniel är grannar, fett med chill) och duscha! sen fixade jag mig och sedan så stog daniel där på sin vita hezt på våran garage uppfart ! näe skojja ba men han stog där men sin silvriga volvo istället för hezten.. besviken ?!? ohja.
Så har mina 2 dagar sätt ut.. & jag är inte dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööd carranbarran så du behöver inte vara orolig♥
btw.. carran ? låg inte du i graven för någon dag sedan ? hur kom du upp ? var det svårt ? du måste fått jord i munnen eller något sånt ? :o Träffade du stygga likmaskar ? isåfall ska jag dabba dom på fläcken ! dont mess whit me guys :D
Tack å hej det var allt från mig, återkommer senare ♥

Min fina näringskedja jag gjorde i paint på NO'n.. hade ingen annan bild .. vadådå? va den inte fin ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0