20 THINGS YOU DIDN’T KNOW ABOUT ME !

  1. Jag HATAR verkligen clowner
  2. jag skulle egentligen heta elienor
  3. Jag hoppar alltid i sängen för annars tror någon som ligger under sängen ska ta tag i min fot :(
  4. Jag är aldrig blyg! jag kan stå inför hela klassen och randoms och vara så gas som jag är på bloggen :P
  5. jag gråter väldigt lätt
  6. jag har varit tillsammans med daniel i 7 månader istället för 8. HHEHEHEHEHE jag räkna fel..
  7. Jag hatar :P & XD men bara för bloggen är ful så gör jag dom !
  8. Jag har klaustrofobi.. :(
  9. Jag är 50 % finne !
  10. jag blir glad av att dansa! har alltid älskat de! :D
  11. Jag ser när folk ljuger för mig ! eller har något dom gömmer för mig ! :P
  12. Min humor är shyyyyyyyyyyyyyyyk :P
  13. Jag älskar att sova ! så jag hatar och blir sur varje gång min mobil ringer på morgonen.
  14. Mina minnen & känslor kommer när jag lyssnar på musik! jag kan tex börja gråta när jag lyssnar på en låt
  15. Jag har haft hår ner till midjan och det var tvär tjockt & fattar förfasiken inte varför jag klippte av det!
  16. Jag har blivit påkörd av en bil..... kanske därför jag är lite halvmongo !
  17. Jag har börjat ana att jag har en halv kromosom för mycket i kroppen... alltså halvt mongolid
  18. Jag klarar inte av tjejer som är ''tjejer'' asså.. typ om man rapar å dom säger typ '' euuw :S :S :S '' man  ba ''men tjenare? de e normalt!!!''  rapar man så rapar man, fiser man så fiser man ! lev livet förfanken :D :D
  19. Jag är en självsäker människa med stark personlighet & vågar ta för mig mycket & stå för det jag tycker.
  20. Jag är en sjuuukt nyfiken människa!
Jaaaapp das ist alles ! :D ( det var allt på tyska )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0