oh harregyyyd

ikke bra update, YO!!!!!!!!!!

men aa, vaknade imorse och skulle få en gran för vi hade typ beställt det, så skulle man få välja gran, men dom jävlarna hade dumpat en granjävel utanför huset bara! SVINFUL VAR DEN! helt jävla skev!!! BAD STYLE!

Så jag å Jennan cykla och bytte den till en granelajnen som var mindre ful :P
åt precis, nize. de e nize. mat e nize <333333
Och nu ska jag. eh.. aa... jahaaja.. jag ska.. hmm... aa... typ städa mitt rum!!!!!!111 fan va jag är smart! Var la två månader senast tror jag hehe?(a) är så jävla bra på att hålla ordning i mitt rum! de e helt skyykt ! XD<33
ikväll ska jag vara med alleballe.. vad vi ska göra är ett mysterium.. MOHAHA XD
aaa... har inget att säga.. HAHAHA FYFAN VA MENINGSLÖST INLÄGG!!! hoppas många tar sig tid till att läsa detta sjukt onödiga inlägg...
när ni ändå är i farten - klicka HÄR :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0