100 frågor till MALLJANOVIC!

01. Fullständigt namn: MALIN ANNA LINDGREN :P :P :P 
02. Ålder: 15
03. Vart bor du: Kode
04. Bor tillsammans med: mammut papput & robbelibobban
05. Husdjur: En random katt som kommer inspringande då & då !
06. Färg på ditt hus: Grått & tegel

07. När är du född: 16/2-1337 :P

08. Klass: världsklass. 
09. Vilket år tar du studenten: Om jag går klart som det är räknat så är det år 2014

10. Något jobb: Bloggen ♥
11. När gick du upp i morse: 06:20
12. När ska du sova: NÄR JAG BLIR TRÖTT DITT GAS ?!?!?!?!? 
13. Duschat idag: neeeeeeeej det tar vi senare. sakta i backarna forfan.
14. Kramat någon idag: nej... fml cut cut :(

15. Pussat någon idag: Nej :(
16. Vad har du ätit idag: Makaroner med kyckling och curry. Sen när jag kom hem åt jag taco grattäng.
17. Dagens klädsel: leggings linne & tjocktröja.
18. Dagens smink: foundation, puder & mascara.

19. Dagens sötnos: Min granne.

20. Dagens roligaste: jennan tappa kakan i julmusten.

21. Har du många vänner: nej :( :( :( :(

22. Hur många har du kysst: 37 inklusive din mamma.
23. Vem kramade du senast: Dannebanaaaaan♥

24. Vem saknar du: Danneebaaanaaan♥

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen jävla aning. ingen hoppas jag.
27. Har du pojk-/flickvän: ehhhhh tror de ? eehee :$$$$$$$$ 
28. Vem pratade du med i telefon senast: Pizzerian :P
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Carran: Ni e hos dig va?


FAVORIT:

31. Film: Transformers & typ 12342 till.

32. Låt: Ich bin der deutche neger ♥
33. Mat: allt

34. Dryck: allt
35. Färg: ALLA JÄVLA FÄRGJÄVLAR

36. Tv-serie: oth, gg, family guy & simpsons.

37. Stad: GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTET ♥
38. Land: Men jag har la fan ingen jävla aning eller ?!
39. Ämne i skolan: So & idrott typ
40. Tv program: men ingen jävla aning.


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Daniel & usama bin ladN

42. Personen du pussade: Daniel

43. Gången du spydde: he he he

44. Gången du grät: Längesedan så ingen aning.

45. Pizzan du åt: Peters special <3

46. Gången du var i Göteborg: häromdagen

47. Gången du var i Stockholm: Förra vintern
48. Gången du duschade: MEN IGÅR KVÄLL FÖRFAN :O !!!!!!!!!!!!!
49. Gången du sov: FÖRRA ÅRET?!?! inatt vafan
50. Personen som såg dig gråta: Daniel tror jag ?

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: bååååååååda :D

54. Tvspel eller datorspel: Båååååååååda :D
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: både och 
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: OMG ALLA XD XD
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: BB! 
60. Har du svart hår eller blondt: BRUUUUUUUUUUUNT

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåååååååååååå :P :P :P

62. Choklad eller lakrits: båda.....

63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Väääääänsterhänt 
65. Coca cola eller fanta: Cola & din mamma förfaaaaaaaaan!
66. Pizza eller kebab: PIZZAAAAAAAAA! -.-
67. Randigt eller prickigt: Randiiiiiiigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: döö.. nu på momangen.

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: min familj mina vänner min pojkvän & Muhammar ghadaffi

71. Personer du hatar: Carran.
72. Pojk-/flickvänner du haft: 3 st men bara 1 seriööös som jag har nyyy ! :D
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: men hur jävla dum i hyvvet var inte personen som skapade denna?!?!

74. Glassar du ätit på en dag: whaaaaaaaaaaaaaaaa! ingen aning :o
75. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen fucking aning.

76. Gånger du haft minnesluckor: HAHAHAHAH nu kom min fråga! tyyyyp .. hur fan ska ja komma ihåg de jag inte kom ihåg ? 
77. Gånger du varit hög: alla dagar 24/7 mannen

78. Personer du saknar just nu: 1
79. Gånger ditt hjärta brustit: exaaaaaakt 56 gånger. eh ingen aning ?!?!?!?!?!!?

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Älskling
81. Träffade du senast: Carran

82. Sjöng du senast för: Många
83. Hade du senast en msn-konversation med: de va ett jävla tag sen dö.
84. Spelade du tvspel med senast: Daniel
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Älskling
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: jennan

87. Förtjänar att dö: du som frågade denna jääävla frågan!

88. Är söt: jag ?
89. Vill du sova jämte inatt: Älskling

 

VAD:
90. Gör dig glad: Träffa älsklingen, Gasa med Carran & aah jennan då.. hon bler sur när jag inte skrev henne.. & min familj.

91. Gör dig ledsen: Svek & När det inte finns godis kvar i skafferiet.. :(

92. Vill du helst göra nu: runka
93. Önskar du att du slapp göra: SEEE DIG !!

94. Vill du ha nu: helg forfaaaaaan

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: men vafan! fyller år om typ 3 månader..

96. Längtar du till: Tills frågefanskapet är klaaart.

97. Tycker du om dina betyg: ja e tvär nöjd :D :D :D :D
98. Ångrar du i ditt liv: ingeeeeeeeeeeeeeeeeeet
99. Är det bästa som hänt dig: Att jag & daniel blev tillsammans♥ :P

100. Hur mycket är klockan: 18.05

 

Här e jaaaaaaaaaaaaag ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0