pluggendi

sitter och pluggar sverige.. HEHE BRA SVERIGE :P

men pluggar språkhistoria, OMG SMS!!!!!!!11
back to bloggandet . . . . .


BÅDA MINA FÖTTER HAR SOMNAT OCH DET ÄR SÅ SJUKT JOBBIGT, dom borde ha en väckarklocka så dom vaknar nån gång :P <33

Men nu ska jag lägga ifrån mig svenskan och börja plugga lite matta istället.. Åhhh visst är livet underbart när man måste plugga varje dag? <3 Hade varit så sjukt jobbigt om vi fick en vecka utan prov, vill verkligen inte ha det. varför ha det chill när man kan ha det stressigt och jobbigt hela terminen? FAST NE FÖRFAN GE MIG EN FUVKING CHILLVECKA FÖRFAN!!!!


Har liksom ett prov sista riktiga skoldagen, vafan e det för stil?
fuck school, är så sjukt trött på skolan nu.... fuck off alla jävlar där ute som läser detta, hoppas ni också har haft 2 prov i veckan dom 3 senaste månaderna :) :) :) :) :) :) :) :@@@@@@@@@@@@@
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0