tråkigt = EN SÅN HÄR TRÖÖÖK SAKIMOJJ

1. Är du singel? näääää :D
2. Är du lycklig? Som fan
3. Är du uttråkad? Nuuu, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

4. Är du ledsen? Näää :P
5. Är du italienare? JA, shomapell!!!! eller de kanske va franska?
6. Är du gravid? de hoppas jag inte !!!!!!!
7. Är du full? JA XD XD XD XD<33333333333333333333333333333 fast ne
8. Är du en cooling? afiiffaaan XD
9. Är du från Irland? Yeeasss I aaem! kåmpiz med harry potter osv! :P
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jaaaa, det är dom !
haha vadå fortfarande? folk kan la få barn även fast dom inte är gifta??? DUMME FAN!

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa det gör jaaaaaag !
2. Har du nånsin blivit sårad? Jaa de tror jaaaa? :P
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? haha om jag har!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jaaaa, men de kom ju fram tillsluut
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ne, de e äckligt, uuuew ..! :S
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja, Malljan är min hemliga beundrare men hon vill inte erkänna det -.-'
7. Är du kär? Ja så in i helveteeeeeeeeee
8. Vill du gifta dig i framtiden? ajjjaaamen!   varför är gift och gift samma ord? asså farligt gift ? wierd..

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek 
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katt eller hund? hm... LILLE KISSEEMISSEEEEN OCH VOVVEEEEN ! !! ! ! ! <3
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner! 
5. TV eller Internet? Internet :P :P
6. Coca-cola eller Pepsi? HAHAHAHAH DAGENS JÄVLA SKÄMT!? COLA IN MY HEART FOREVER AND EVER AND EVER EVER EVER EVEEEEEEER!!!!!! XD
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror la på vilken humör man e pååååeee? :P
8. Pengar eller lycka? Lycka!!!!!!!!!! eller så är man lycklig OCH har pengar, niiizzeee
9. Dag eller natt? Båååådaaaa
10. MSN eller mobil? MSN, använder det varje dag <3 så jävla bra ee dee :PXD XD XD HAHA XD XD XD 

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
2. Brutit ett ben? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
3. Gjort nåt du ångrar? HMMMMMMMM AAAAAAA 
4. Hoppat Bungee Jump? NÄÄÄ MEN VILL NOG NÅN GÅNG XD MODIG CHEEY
5. Ljugit för någon du tycker om? aa, alla har la ljugit nån gång eller? 
6. Ätit en hel tårta? nej, men fyfan va det hade suttit gott nu!!!!!!
7. Gjort bort dig offentligt? HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA aa, fast ändå inte. för jag skäms inte när jag gör bort mig
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nöhhhh
9. Gråtit när ett husdjur dog? om jag har, dränkte mig själv när man katt dog typ :(
10. Velat försvinna? Jajjameeen :P

skit
Vad såg du på tv sist? ööhhh... nån bäng film
Vems blogg läste du sist? ÖÖHH? ww.saedet.blogg.se vilken annars?
Vad åt du sist? Maat <33333333333333333333
Vem pratade du med sist? Maaaammmut <3
Vem ringde du sist? AlleBalle PäronSkalle :P
Vem messade du sist? Malljanovic :P
Vad läste du sist "bok"? Va?????? XD
Vem pussade du sist? Din mamma ;) de va niiiice !!!!!!!!
Vem kramde du sist? Din syster, DE VA OCKSÅ NIIIICE ;);););) <33333
Vem bjöd du sist på något? bjöd la... ingen... eller jo, vi säger såhär: jag bjöd alleballe på en puzz :p XD XD XD tror inte han uppskattade det för jag e så jävla ful XD XD XD XD XD :p :P :P
Vad köpte du sist? chips :P:P:P<3


ÅHJHHHHHHEJHEJKHE HEJHEJ HJE :P asså jag har inget liv .. fuuuck my fuckiing liiife!!

jag vill öppna julklappar :( att öppna är fan de roligaste typ hahahaha :
P


/ carranen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0