DAGENS osv!

DAGENS VILL HA: Ett perfekt förhållande med min pojkvän. Att han ska vara min föralltid :D love u gubbelubben


DAGENS KLÄDSEL: Mjukis, Linne, tjocktröja & tjocka gosestrumpor
DAGENS FRISYR: Bulle
DAGENS LÅT: Roll up - Wiz ♥♥
DAGENS PLANER: Duscha & sovaaaaa ! :P :P :P :P
DAGENS SAKNAD: skolan :P fast nä! saknar ingenting just nu :o
DAGENS DUMMASTE: Jag ! Mohahahah.. :p
DAGENS MISSLYCKANDE: strumpaN ut & iN
DAGENS DROG: Danne banan ♥
DAGENS KÖP: Ingeetttttttttttttt ? ? ?
DAGENS GODIS: har inte ätit godis idag :D smal jag e!
DAGENS HUMÖR: Tröttis & kärleksfull
DAGENS CITAT: ”Jag tycker att snö ska vara kall, men när jag tog i den frös jag”  erkänn random ändå ? :p
DAGENS ROLIGASTE: HEHEHEHEHE jag ? nä men carran barrans turk videos! XD XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0