nyår

Vet ni vad det sjukaste är ?
Det är att ni fortsätter läsa våran blogg ! herregyyyd.. :P men det är ju kul faktist att ni gillar den!!!!!

Hur var eran nyår ?

Ska inte gå in på detaljer men min var sjuk! jag missade raketerna, hur duktigt är det på en skala 1-2 ?
Jag gav min älskling en nyårs-puss.. minns jag de ? nej. Sen hände det sjuukt galna grejjor men det får ni inte veta.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD



JAG HAR HITTILS HÅLLT MITT NYÅRSLÖFTE IALLAFALL! :P :P

nyårslöftet: TRÄNAA!


gjorde det idag nämligen.. kul & veta, erkänn ? :P :P

Ska även käka donken i veckan med carran :P XD as gööööööött
( det var en soppbil som åkte förbi så luktade det donken, soppbilens fel :( )

har nyss ätit & nu ska jag bajja & sen duscha.
HAAAAA'RE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0